Zaczaruj weekend!

/
1 Komentarzy
 - Ja to bym tak czasem chciała jak w bajce -  mówi do mnie  K. i mruży oczy. Przeciąga się po kociemu i robi minę, z której jak z książki można wyczytać, iż w tym o czym myśli mieszka skondensowana przyjemność -  taka co to nie da się pomylić z niczym.
 - Co Ci stoi na przeszkodzie do tej bajki - pytam zadziornie? A ona budzi się z tego słodkiego marzycielskiego snu i wykrzykuje mi z pretensją, prosto w ten mój zawadiacki uśmiech:
 - Jak to co Kochana! Życie! Samo życie!





Są tacy, którzy uważają, że życie to nie bajka. Inni, którzy sądzą, że tyle mamy bajki i magii ile sobie wyczarujemy, a ja dodałabym do tego, że właściwie to tyle mamy, ile w codziennym zagonieniu i ślepocie zdołamy ZAUWAŻYĆ. 

Zaczarujcie ten weekend. Sprawdźcie, żeby był jak z bajki. Trudne? Wcale nie!








Foto, przepis: Monika Walecka / Kukbuk



Darmowe zajęcia sportowe w Warszawie: Warszawa ćwiczy



A na koniec usiądź, zobacz, jak pięknie jest wokół i jak wiele rzeczy Cię omija, kiedy nie masz czasu uważnie patrzeć :) 



Jeśli zechcesz, w niedziele wieczór, odpowiedz sobie na kilka pytań. 


Foto: Po pierwsze Ludzie



Weekendu jak z bajki!




Zobacz również

1 komentarz:

  1. Masz absolutną rację! Też wyznaję taką zasadę, że "tyle masz z życia ile sam sobie dasz" a przede wszystkim cieszyć się z drobiazgów i z natury, ze zdrowia i z cudzej życzliwości.
    Tyle dobra wokół i tyle możliwości w nas samych, że sposób usiąść i narzekać, że mamy życie kiepskie życie.
    Bardzo pomocny jest Twój blog! Musi być dużym wsparciem dla wielu.

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)