And the winner is....

/
6 Komentarzy
Dziękuję Wam wszystkim za komentarze i udział w konkursie. Chyba muszę robić je częściej:)  Tyle miłych słów, dobrych pomysłów i ślad, że jesteście,czytacie i się Wam podoba. 
Poza tym to wielka przyjemność dawać prezenty! Mam nadzieję, że będziecie mieć tyle samo radości z czytania, co ja z obdarowywania!

Losowanie odbyło się dziś moją własną ręką: 


A szczęście, jak to szczęście; trochę ślepe, trochę pewnie kulawe, uśmiechnęło się do:



Bośka
Efemerycznie
Carryikurkuma
Anonim Kasia
Anonim Zosia
Między Mną a Mną


Gratuluję i proszę o kontakt mailowy:)


Zobacz również

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję i gratuluję pozostałym wylosowanym osobom!

    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wiadomość - wspaniałe szczęście :o)
    Dziękuję & pozdrawiam soczyście!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wierze! wygrałam coś pierwszy raz w życiu :D dziękuję, dziękuję :* juz przesyłam maila :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ! Aż podskoczyłam z radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w szoku, jeszcze nigdy nic nie wygrałam! Ale się cieszę na tę książkę, dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)