Urodziny, urodziny!

/
14 Komentarzy
Manufaktura Radości ma trzy lata! Niebywałe prawda? Przez ten czas napisałam ponad 500 wpisów, stronę odwiedzono prawie 200 tyś razy, a ja sama zżyłam się z Wami i z moją Manufakturą tak, że stała się integralną częścią mojego życia. 

Po co to robię, jaki jest cel mojego pisania? Dzielenie się pasją, dzielenie się codziennością i przekonywanie, że nawet to co ociera się o szarość, ukrywa w obie całą tęczową amplitudę kolorów. Trzeba tylko patrzeć uważnie.  

Radość mieszka w codzienności i jest zwyczajna. Żeby ją odkryć i odczuwać wystarczy mieć oczy szeroko otwarte, serce jasne i proste, wierzyć w duszy, że świat jest dobry, a ludzie rodzą się po to, by żyć niebanalnie.  Tak, właśnie w to wierzę.  I będę powtarzać kolejne trzy lata :)  

Dziękuję Wam, że ze mną jesteście.  Dziękuję, że komentujecie, że dzielicie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami. To dla mnie bardzo ważne. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do  świętowania urodzin Manufaktury :) 



Kartka: Ilustris



Zobacz również

14 komentarzy:

  1. Mimo, że nie ze wszystkimi 'przepisami na radość' się zgadzam, to czytam i rozważam.
    Świętujmy więc. Kolejnych trzech lat i stu następnych.
    Niech pomysłów na wpisy nie brakuje :)
    Happy Birthday!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również znajduję tutaj wiele cennych słów ku refleksji nad swoją codziennością :)
    Wszystkiego naj Manufakturze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to chyba jedna z pierwszych, która Cię odkryła;)
    Wiesz, że życzę Ci najlepiej jak się da z okazji i bez okazji:)
    Dostałam właśnie przepis na odjazdowy likier czekoladowy, więc zaraz zrobię i wypiję Twoje/Wasze (z Manufakturą) zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego i wielu kolejnych urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia i ciepłe 'dziękuję' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie wszystkim dziękuję i pozdrawiam:)))) Cudnie, że jesteście!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione... wiem, ale szczere, z głębi męskiego serca i rozumu, w podziękowaniu za zawsze optymistyczne słowa. Oby tak dalej ! Pozdrawiam. Piotr F.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za tak wartościowy i piękny blog...
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!
    Serdecznie pozdrawiam.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione ale prawdziwie od serca - wszystkiego najmilszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Samych serdeczności z okazji urodzin. I dziękuję za to, że jesteś :)
    Renata

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za mądre słowa, jesteś inspiracją i chwilą oddechu na złapanie dystansu ;) Wszystkiego dobrego życzę!!! B.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam ...
    Dziękujemy za bardzo wartościowego bloga.
    M.

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)