Kolory nadziei

/
23 Komentarzy
Czy są takie sytuacje w życiu kiedy przegrywa się ostatecznie, kiedy wszystko jest skończone i nic już się nie da zrobić? Gdzie leżą granice nadziei? Gdzie kończy się wiara, że wszystko jeszcze może się odmienić?  Na te i inne pytania próbują odpowiedzieć twórcy widowiska Kolory nadziei, które będzie miało swoją premierę w Sali Kongresowej 4 października. 



"Na początku była ciemność. W rytm narastających, miarowych uderzeń bębnów z półmroku wyłaniają się niewyraźne, upiorne postaci. Tańczą początkowo nieskładnie, chaotycznie, aby wreszcie zbliżyć się i zaatakować samotną, skuloną ze strachu postać. To ja - zagubiony, przygnieciony potężnym ciężarem rozpaczy i beznadziejności.

Tak oto rozpoczyna się spektakl, który z jednej strony przedstawia człowieka zagubionego i uwikłanego w problemy życia codziennego, jego lęki i obawy, a z drugiej strony ukazuje jak przezwyciężyć nasze słabości i dążyć do wytyczonych celów, jak odnaleźć sens życia i poczuć jego prawdziwy smak.

Spektakl łączy w sobie teatr, taniec, fotografię artystyczną, grafikę komputerową i rożne rodzaje muzyki (rock, pop, muzykę symfoniczną i elementy folku). Dzięki czemu charakteryzuje się ogromną dynamiką skutecznie docierając do widza i wywołując w nim burzę emocji. Kolorystyka i zaskakujące często projekty strojów solistów i tancerzy dodatkowo wpływają na publiczność wywołując radość, czasem strach, ale co najważniejsze refleksję oraz zastanowienia się nad samym sobą, ponieważ celem spektaklu jest uświadomienie ludziom, że nigdy nie wolno się poddawać oraz pokazanie jak żyć lepiej i być szczęśliwym." 

Brzmi ciekawie, prawda? 


Mam dla Was jedno podwójne zaproszenie na premierę. Osobę, której je podaruję wylosuję spośród tych, którzy zostawią komentarz pod tym wpisem! Będzie mi również miło, jeśli  polubicie Manufakturę na FB i / lub udostępnicie na swojej tablicy informację o manufakturowym "Kursie na szczęście"  O komentarze pod wpisem poproszę do czwartku ( 27 września) włącznie. Dziękuję:)

Powodzenia!


Zobacz również

23 komentarze:

  1. Cześć . Zobaczę premierę gdy mnie wylosujesz; ) Przed-Recenzja zachecająca.
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAA moi drodzy, jeśli zostawiacie komentarz bez logowania, jako użytkownik "anonimowy" proszę podpisujcie się nickiem lub imieniem, bo inaczej będzie trudno Was zidentyfikować :) Dziękuję!

      Usuń
  2. Czuję, że to właśnie mnie wylosujesz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widowisko zapowiada się całkiem interesująco.
    Chciałabym wierzyć, że nadzieja nie ma granic. Podobno umiera ostatnia.
    Pozdrowienia,
    aneta

    OdpowiedzUsuń
  4. Widowisko zapowiada się bardzo ciekawie. Mam nadzieję że będę mogła je obejrzeć. :)
    Pozdrawiam, natalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja liczę na szczęśliwy los :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no to któraś tam z kolei ;_
    -)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nigdy nie mam szczęścia w losowaniach...jestem taki samotny :( przygarnąłbym zaproszenie jeśli usiądziesz obok mnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się świetnie! No i Piotr Cugowski-to już samo w sobie jest mocno przekonujące :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ... a ja mam przeczucie, że treść spektaklu jest mi bardzo bliska .. ( Justyna ***)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam ;)
    Z ogromną przyjemnością obejrzę spektakl ;)
    Intryguje mnie w jaki sposób ukazana będzie granica nadziei i dążenie do stanu Nirwany ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. komentuje bo brak dolarów na bilet, może kiedyś się dorobię ;) Kuba :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieję że obejrzę nawet jeśli nie zostanę wylosowana ;) udanego wieczoru wygranym :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ... ja chcę , jaaaaa.... ! :] pozdrawiam cieplutko!
    Aga - [...aflower]

    OdpowiedzUsuń
  16. To musi być fascynujące widowisko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo niepewnych chwil, mimo załamywania rąk, uczę się pokonywać swoje największe słabości. Uczę się dążyć do wytyczonych celów oraz uśmiechać do ludzi! To my tworzymy te małe, ale piękne chwile. Musimy znaleźć siłę, która popchnie nas do działania. Dla innych!

    Bardzo bym chciała, dla mojego drugiego "ludzia" najbliższemu mojemu sercu.
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  18. Myśli pokazane na scenie. Ciekawe ile się w człowieku zmienia przez życie.

    Lidia Gierczak

    OdpowiedzUsuń
  19. może do stałej czytelniczki MF uśmiechnie się szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję wszystkim za komentarze:) Maszyna losująca w postaci Amelki wyłoniła zwyciężczynię;) Poproszę o kontakt Lidię Gierczak. Zdjęcia tu: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.392159747524106.90944.138225489584201&type=1 :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)