Być

/
3 Komentarzy

Odetchnąć, odpuścić, uwierzyć. Zebrać się w sobie, złe myśli puścić z wiatrem, zapakować w tobołek, zgubić po drodze. Kruche serce opatulić, ogrzać, pokochać. Znaleźć ciszę w zagubieniu, mamrocząc zaklęcia odgadnąć co jest co, ponazywać, przemilczeć, zostawić. W samotności znaleźć siostrę, w tłumie brata, zobaczyć jak życie się toczy, bez troski, bez lamentu, jak dzień kroczy za dniem i nic nie stoi na drodze do nocy. Ufać. Wziąć oddech i usłyszeć jak anioły szepczą do ucha, a dobre wróżki chichoczą pod podłogą. Być.


Zobacz również

3 komentarze:



  1. Uniosłeś moje serce ponad czereśniowe sady!!!Dziękuję...Pozdrawiam...jm

    napisał: amelia074 2012/06/27 10:20:35

    W te anioły szepcące trawom to tak trochę nie wierzę. A może jednak?
    Ale fajny wpis. Bo warto się cieszyć małymi sprawami i doceniać to, że możemy być i żyć.

    napisał: netewka 2012/06/27 18:16:25



    Ja słyszałam nie raz anioły w lesie, czasami nawet ich głosy dobiegały spod liści paproci, ale nigdy ich nie widziałam. Wiedziałam jednak, że są. I ze są właśnie takie. Dziękuję.

    napisał: ilenka50 2012/06/28 15:07:24

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam też do końca nie wiem jak to z tymi aniołami jest;ale chyba lubię w nie wierzyć:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)