Warsztaty "Zwierciadła"

/
0 Komentarzy
Byłam wczoraj na warsztacie z Renata Arent-Dziurdzikowską - zorganizowanym przez "Zwierciadło". Wysłałam sms-a , potem zupełnie o tym zapomniałam -  aż pewnego dnia niespodzianka - Wygrałaś!!!
Spędziłam piękną, dobrą sobotę, spotkałam pełną ciepła prowadzącą i otwarte, czułe kobiety -  których tyle obok mnie, a z którymi nie mam czasu i sił spotkać się częściej.
Wypracowałyśmy wspólnie intymność, jakiej myślę, nie tylko mnie - w kontaktach z kobietami brakuje  i której brak jest moją raną - moim strupem i źródłem mojego zamknięcia na świat innych.
Spotkałyśmy, każda z osobna, swoją wewnętrzną kobietę  - tą która ma dwa miliony lat -  która wszystko o nas wie, która zna każdą ścieżkę, każdy kamyk i każdy ból naszych codziennych dni. Jest małomówna, silna i mocna, albo przeciwnie: delikatna i eteryczna. Przybiera postać zwierzęcia albo drzewa -  otwiera drzwi naszych wyobraźni i zaprasza po strawę, ciepło i pocieszenie. Każda z nas dostrzegła, lub odnalazła tą wewnętrzną drogę do domu - do miejsca spokoju, do uczuć i tęsknot, które są w nas głęboko i które przeczuwamy, ale nie zawsze potrafimy nazwać. Pytałyśmy ją o rady -  grzałyśmy się przy jej ogniu, kosztowałyśmy  jej mądrości i dobroci. Ja odkryłam w sobie dzikość uczuć, tajemny świat, głęboki jak wiekuista studnia, z milionem skrytek i skarbów. Czułość i dzielność -  figlarność i moc. Te uczucie i przeczucia zabrałam ze sobą do swojego domu. Taka właśnie jest moc spotkań i warsztatów z mądrymi kobietami:  nie odmienią one naszego życia jak za dotknięciem czarodziejskiej różyczki, ale dają nowy oddech, nowe nadzieje, marzenia. To pierwszy krok, od którego przecież zaczyna się każda podróż. Nieważne dokąd:  na biegun, albo do własnej kuchni, aby upiec ciasto drożdżowe.
Kto był ten wie o czym mówię - kto nie był, niech próbuje  - bo nieskończenie warto.
Dziękuję.


Zobacz również

Brak komentarzy:

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)