"Just smile more" czyli stara bluzka

/
2 Komentarzy
Dziś wieczorem, zrzucając z siebie ubrania po ciężkim treningu, zauważyłam na mojej starej bluzie czerwoną wszywkę: "just smile more". Wcześniej jakoś jej nie dostrzegłam.
Po prostu więcej się uśmiechaj. Jakie to proste i odkrywcze!!! Co z tego, że banalne!
My Polacy boimy się uśmiechania. A już najbardziej wykpiwamy amerykański optymizm i pochwałę wiecznej szczęśliwości w myśl maksymy "jakoś to będzie".
Boimy się, że będziemy śmieszni. Przeraża nas fakt, że ktoś uzna nas za niedorozwiniętego głupka. Że ten uśmiech zabierze nam całą ważność i powagę. Zburzy naszą fasadkę inteligenta, mądrali, cynika albo outsidera. Słowem odkryje nas przed światem i staniemy tak w biały dzień, nadzy jak król z bajki. Oj to byłby prawdziwy dramat!!!!!!
Just smile more. Do siebie. Do męża. Do Pani w sklepie. Czemu nie?? 
Ile razy Wasz uśmiech poprawi czyjś kiepski humor, ile razy otworzy Wam zatrzaśnięte dotąd drzwi??
Jestem fanką uśmiechu. Zapraszam do fanklubu;)
Dobranoc.


Zobacz również

2 komentarze:

  1. Pożyczę stwierdzenie 'just smile more' ;)

    napisał: everydayitry 2009/10/26 23:34:53

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)