Moja książka - wasze pytania! FAQ+ darmowy fragment do pobrania!

/
3 Komentarzy


Książka "Manufaktura Radości", którą w przedsprzedaży możecie kupić już teraz, trafi w wasze ręce po 20 czerwca. Pojawiło się w związku z tym sporo pytań, które dla porządku postanowiłam zebrać w jednym miejscu! 



Wiele z Was pisze do mnie i pyta: o dostępność, o możliwości, o wysyłkę za granicę. Jak to będzie? Czy książka będzie dostępna w księgarniach? Aby oszczędzić Wasz i mój czas, odpowiadam zbiorczo tutaj. Zobaczcie!


1. Gdzie można kupić książkę? 

Gdyby komuś umknęło, książka jest do kupienia w sklepie on line: http://manufaktura-radosci.shoplo.com/



2. Co znajdę w książce -  czy warto ją kupić jeśli znam bloga? 


Książka zawiera 52 teksty z bloga. Wszystkie zostały zaktualizowane, poprawione i przemyślane jeszcze raz. Zebrałam tutaj artykuły z kilku lat, więc bardzo prawdopodobne, że wielu z nich nie znasz, albo nie pamiętasz. 

Oprócz tekstów zostawiam także dla Was przestrzeń do pracy własnej. Są pytania, które to ułatwią i miejsce, aby na nie odpowiedzieć. Nie, nie mnie - sobie. To może być mega kreatywne i sensowne lato! 

Książka na pewno idealnie sprawdzi się także jako prezent -  jeśli lubicie Manufakturę i chcecie "zarazić" kogoś inspiracją, motywacją, czy po prostu dać trochę nadziei - na pewno idealnie się sprawdzi. 



Kiedy myślałam o tej książce, chciałam aby była ładna, poręczna i
aby można było zabrać ją wszędzie tam, gdzie komputer jest zbędny.
Udało się!  


3. Czy książka będzie dostępna w księgarniach? 

Nie. Książka będzie dostępna tylko on line, na mojej stronie. 

Dlatego tym bardziej warto kupić w przedsprzedaży ponieważ przesyłka będzie w tym okresie GRATIS. 


4. Dlaczego nie będzie można kupić książki w księgarni? 

Książkę wydaję samodzielnie, w ramach self publishingu. Czemu? O tym pisałam więcej tutaj

Minus tego rozwiązania jest taki, że trudno jest wprowadzić książkę do księgarń, oraz co ważniejsze, że to się po prostu nie opłaca. Czemu? Po pierwsze: nie ma gwarancji, że tam faktycznie się sprzeda, po drugie książki oddaje się w "komis" i rozlicza z księgarnią np. po 3 miesiącach, tylko za sprzedane egzemplarze (!!!), po trzecie, prowizje sięgają nawet około 50 % ceny  - a więc de facto, to nie autor zarabia na takiej transakcji, ale pośrednicy. 

W przypadku "Bajek o życiu" współpracowałam z kilkoma małymi księgarniami, w których można było kupić książkę, ale tą drogą sprzedało się mniej niż 5 % egzemplarzy i zdecydowałam, że nie ma to sensu. 

Jeśli prowadzisz takie miejsce i chciałbyś /chciała sprzedawać książkę u siebie, możesz do mnie napisać na adres sklep(małpa)manufaktura-radosci.pl Zakładam jednak tylko współpracę z opcją płatność z góry - powyżej 10 sztuk książki. 

Książka jest podzielona na 3 części: Psychologia/Inspiracja/Życie i ma ponad 200 stron.
Znajdziecie w niej również miejsce na własne przemyślenia i notatki. 


5. Kiedy dostanę książkę do ręki? 

Książki będą rozsyłane po 20 czerwca zgodnie z kolejnością zakupu -  oczywiście najpierw te z przedsprzedaży. 

Ponieważ obiecałam Wam dedykację i autograf, zakładam że cały proces wysyłki zamówień z przedsprzedaży potrwa około 3 dni roboczych -  a więc książki powinny być u Was do 27 - 28 czerwca - bezpiecznie licząc przed 1 lipca. 

Oczywiście zrobię co w mojej mocy aby książki dotarły jak najszybciej, mam jednak tylko dwie ręce, a tylko jedna z nich to prawa - więc proszę Was bardzo o odrobinę cierpliwości:)

Po tym  gorącym okresie zamówienia powinny być już realizowane na bieżąco, a więc w ciągu 3 dni od zakupu i opłacenia zamówienia. 


6. Czemu warto kupić w przedsprzedaży? 

Książki z przedsprzedaży będą wysyłane w pierwszej kolejności, dostawa jest GRATIS, a więc oszczędzasz 15 zł, a dodatkowo zyskujesz dedykację/ lub autograf. 

W późniejszym okresie o taki gratis będzie ciężko, ponieważ książki będzie rozsyłała firma logistyczna, a do magazynu będę miała minimum 4 godziny jazdy, nie planuję więc tam zbyt często bywać :) 



Jeśli też chcecie skorzystać z mocy ciepłych słów... zapraszam!
Za polecenie dziękuję bardzooo naczelnej
magazynu Sielskie życie, w którym znajdziecie także moje felietony. 



7. Czy możliwa jest wysyłka za granicę? 

W przedsprzedaży niestety nie. Postaram się uruchomić taką opcję w okresie po przedsprzedaży, ale jeśli macie możliwość zamówienia książki do Polski, skorzystajcie z niej. 

Niestety koszt dostawy zagranicznej będzie z pewnością dużo wyższy i  z wstępnych kalkulacji wynika, że wyniesie minimum 30 zł/ egzemplarz. 


8. Dlaczego nie ma opcji płatność przy odbiorze? 

Koszt wysyłki i sam koszt książki muszę ponieść w momencie wysyłki, a na pieniądze z tej opcji trzeba poczekać minimum tydzień. Dochodzi do tego konieczność śledzenia rozliczeń i ewentualne zwroty (poniosłam koszt wysyłki, a osoba kupująca nie odebrała przesyłki). To dla mnie problematyczne i nieopłacalne. 

Dla osób, które nie chcą płacić on line lub nie mają takiej opcji proponuję płatność przelewem, który można wykonać w każdym oddziale banku czy na poczcie. 

Dziękuję Wam za zrozumienie!


Takie polecenia to SAMA RADOŚĆ! Dziękuję Dorotko



9. Jaką mam gwarancję, że wyślesz mi książkę? 

Kupując w przedsprzedaży, tak samo jak w regularnej sprzedaży, dajesz mi pewien kredyt zaufania, za który dziękuję. Dotychczas moja książka była dostępna przez Allegro, i mam tam 100 % pozytywnych komentarzy i ocen, sprawdź tu i tu

Wszystkie zakupione przesyłki dotarły do kupujących, w przypadku problemów zawsze możesz napisać do mnie na sklep(małpa)manufaktura-radosci.pl

Jestem pewna, że każdy ewentualny problem sprawnie rozwiążemy.


10. Czy będzie e-book? 

W tej chwili nie planuję takiej opcji. Ponieważ książka zawiera teksty blogowe, które i tak można przeczytać on line, inwestycja w konwersję ich do formatu e-booka wydaje mi się bez sensu. Jeśli pojawi się takie zapotrzebowanie być może pomyślę o tym po wakacjach. 




11. Czy mogę poprosić o dedykację dla mamy Krysi z okazji imienin? 

Pytacie również o spersonalizowane dedykacje, z okazji konkretnego święta, albo z imieniem osoby, którą chcecie obdarować. Niestety, na tym etapie, kiedy zamówień jest dużo nie mogę tego obiecać. Łatwo jest się pomylić i zamiast do Krystyny, zamówienie poleci do Kazimiery, albo pomylę urodziny z imieninami ;) Mam nadzieję, że to zrozumiecie. 

Dedykacje niech będą prezentem i niespodzianką -  niech łapią za serce. Wiem, że w przypadku tych, które zostawiałam w "Bajkach o życiu" często tak było. Niech będzie tak samo z "Manufakturą Radości". 

12. Darmowy rozdział

Na koniec mam dla Ciebie prezent: fragment książki do przejrzenia, pobrania albo wydrukowania. Mam nadzieję, że zachęci Cię do zajrzenia do całości. 
Fragment dostępny jest tutaj: KLIK 

Jeszcze raz dziękuję Wam za zakupy i zaufanie! Kupując książkę pomagacie mi tworzyć Manufakturę! 





Zobacz również

3 komentarze:

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)