Premiera książki - Manufaktura Radości! Przedsprzedaż START!

/
10 Komentarzy


Kochani - to już! Manufaktura Radości w odsłonie książkowej dostępna! Można biec do sklepu! 

Życie to przygoda - napisałam we wstępie. 

Kiedy prawie 8 lat temu tworzyłam pierwszy wpis na moim nowym blogu, nie przypuszczałam, że ten moment będzie początkiem mojego nowego życia. 

Byłam sfrustrowana i zmęczona pracą, która była daleka od moich marzeń. Szukałam czegoś więcej.  I wiecie co? UDAŁO SIĘ! 

Przez te 8 lat wiele się zdarzyło: urodziła się moja córka, zmieniłam swoją drogę zawodową, a Manufakturę Radości i setki znajdujących się na niej postów doceniły tysiące czytelników. 

Książka, którą niedługo będziecie trzymać w dłoni, powstała na ich, na Twoje, wyraźne życzenie − po to, abyś mógł doświadczać intensywniej, inspirować się mocniej i by słowa, które trafiają prosto do serca, były jeszcze bardziej dostępne – niemal do wzięcia w dłoń, bez bariery w postaci ekranu komputera.



Zabierz Manufakturę Radości na wakacje! Kup już teraz! KLIK


Przedsprzedaż START! 

Książka trafi w Wasze, Twoje ręce już niebawem -  po 20 czerwca, ale już dziś można ją kupić w przedsprzedaży. KLIK


Dlaczego nie warto zwlekać z zakupem? 

 - Książki będą rozsyłane w kolejności zakupu - pierwszy kupujesz, pierwszy dostaniesz :)

- Pierwszych 300 egzemplarzy wyposażę na drogę w specjalną dedykację (obiecuję kreatywność i wieleeeeeee różnych wersji! ) 

- Wszystkie pozostałe książki zakupione w okresie przedsprzedaży będą z autografem.  W późniejszym okresie ta opcja będzie ograniczona tylko do specjalnych akcji -  książki będzie rozsyłał magazyn, a więc o autograf będzie dużo trudniej. 

 - W okresie przedsprzedaży wysyłka jest GRATIS. 




Czyż nie jest piękna?! Oprawa graficzna: Alicja GŁOWA


Dlaczego warto? 

W książce znajdziesz ponad 50 tekstów, które ukazywały się na blogu w różnych okresach. Wszystkie są poprawione, uzupełnione i przemyślane raz jeszcze. Oprócz tekstów zostawiłam również odrobinę miejsca dla Ciebie - na Twoje notatki i przemyślenia. 



Czy to dla mnie? 

Wierzę, że tak jak w prawdziwej manufakturze − tworzymy nasze życie własnymi rękami. Tym, co robimy, i tym, czego robić nie chcemy. Nie mamy wpływu na wszystko, ale mamy na bardzo wiele. Jeśli zdarza ci się w to wątpić, ta książka jest szczególnie dla Ciebie.




Czytaj ją strona za stroną albo na wyrywki, myśl, notuj i sprawdzaj. Zrób sobie kawę, zaparz ulubioną herbatę i poczuj moc, która z pewnością w tobie jest i dzięki której twoja prywatna życiowa manufaktura ruszy pełną parą! 

Ręcznie szyte, dobre, spełnione życie jest tego warte. Wierzę w Ciebie!

Wielu radości z lektury! 

A teraz do SKLEPU! KLIK 


Dziękuję Ci, że jesteś -  bez Ciebie mój Czytelniku, Czytelniczko, ta książka by nie powstała. 


Małgosia 



Zobacz również

10 komentarzy:

  1. Małgosiu cieszę się razem z Tobą ! Twoja Manufaktura była dla mnie miejscem gdzie mogłam się zatrzymać, spokojnie przyjrzeć sobie, znaleźć odpowiedzi na wiele pytań! Ale przede wszystkim zawsze w bezpiecznej i spokojnej atmosferze !
    Dobrze, że Tworzysz to miejsce! Jest dla mnie punktem wyjścia w momentach zwątpienia i kryzysu! Uświadamiasz mi zawsze, że WARTO żyć po swojemu i choć droga bywa długa i mozolna, opłaca się to !
    Ściskam Cię serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu. Tak się cieszę-książka zakupiona:) wszystkiego naj naj i szybkiego wyprzedania nakładu!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia,
      dzięki za wsparcie i za wszystko!

      Usuń
  3. Małgosiu, bardzo się cieszę Twoją radością :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę na tą pozycję, już zamierzałam spisywać sobie najważniejsze dla mnie słowa i teksty... ale teraz nie muszę. Mogę je teraz zabrać ze sobą wszędzie i przypominać je sobie kiedy będę tego potrzebować! Książka to książka,wersja papierowa jest inna... namacalna, może zostać z nami przez pokolenia, a te treści są ponadczasowe... poza tym kupowanie książek to taka radość...
    Pozdrawiam Cię ciepło:)
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, ja też się cieszę, że Ty się cieszysz :) 💕 serdeczności!

      Usuń
  5. Małgosiu z serca gratuluję ;) Twoja radość zaraża i mam nadzieję, że wielu czytelników kiedyś poczuje to szczęście, które Ciebie teraz przepełnia. Tak, wszystko jest możliwe! A zaczyna się od zmienienia siebie i swojego sposobu patrzenia na... :)

    Jesteś cudowną inspiracją dla innych i obyś tej radości i mądrości mogła tchnąć jak najwięcej w wielu wątpiących i szukających drogi.

    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomku,
      dziękuję :)
      Oby było tak jak piszesz, radości przyda nam się wszystkim więcej :) I nadziei też :)

      Usuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)