3 fakty o kawie i ... życiu - DEBIUT na youtube!

/
5 Komentarzy


Nadeszła wiekopomna chwila... Pierwszy film na moim kanale już dostępny! O czym?  Tym razem o kawie i ... o życiu. Zapraszam Was do oglądania! 



Niewielu blogerów zostaje również youtuberami i ja to świetnie rozumiem. Po pierwsze tekst to dla mnie coś oswojonego i dobrze poznanego. Po drugie za tekstem można się schować. Zawsze można go poprawić, uciąć, przyciąć, nie pokazywać w nim całego siebie. 

Nie chodzi o to, że mamy coś do ukrycia, ale o zupełnie inny rodzaj twórczej ekspresji. W filmie, nawet takim, który się montuje, a więc wycina z niego potknięcia czy przejęzyczenia, nie do końca da się to zrobić, zmodyfikować. Widać nas czarno na białym.

Poza tym film to inne spektrum emocji. I chyba trzeba do tego dojrzeć. 


Zrobione jest lepsze niż perfekcyjne

O perfekcjonizmie było na blogu już kilka razy, a ja chociaż nie jestem perfekcjonistką, padam czasem ofiarą własnych wygórowanych wymagań wobec siebie.

Tu było tak samo. Chciałam bardzo, aby wszystko było super. Wiecie, jakość, montaż, pomysł, oświetlenie i cała reszta.  Aż wreszcie stwierdziłam, że zrobione, zaczęte, będzie lepsze niż perfekcyjne, którego nie ma, albo na które trzeba czekać następne 3 lata. 

I tak jest ze wszystkim. Pamiętajcie o tym! 


Aby obejrzeć kliknij TU. 


No to START! 

Mam więc dla Was pierwszy film na moim kanale. Już wiecie o czym, ale więcej nie zdradzę, bo w końcu nie po to nagrywa się filmy, aby o nich pisać. 

Czekam na Wasze wrażenia i opinie -  oraz propozycje tematów! Następne filmy już wkrótce! 

Nie zapomnijcie zasubskrybować kanału! Dziękuję :) 






Zobacz również

5 komentarzy:

  1. Dobry filmik :) Jak możesz, to spraw, aby kliknięcie w obrazek przekierowywało na filmik... a nie na obrazek w drugiej karcie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli kawa to tylko zaparzona na zdrowej, przefiltrowanej wodzie :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)