Cytaty z Einsteina - 9 inspirujących zdań na dobry początek Nowego Roku

/
9 Komentarzy




Einstein, jeden z najbardziej niezwykłych umysłów ubiegłego wieku, miał w zwyczaju powtarzać, że absolutnie nie jest geniuszem, co najwyżej kimś, kto jest trochę bardziej ciekawy i uparty niż przeciętny człowiek. 


Pytany o strategię sukcesu, zwykł powtarzać kilka zdań, które kopiujemy z lubością, ale często bez świadomości tego, jak mogą zmienić nasze życie. 

Który cytat z Einsteina weźmiesz sobie na Nowy Rok?


1.  „Nie mam specjalnego talentu - jestem tylko nadzwyczajnie ciekawy.”

2. „Nie jestem wcale taki bystry. Po prostu spędzam nad problemem więcej czasu niż inni.”

3. „Nigdy nie myślałem o przyszłości,  przychodzi dosyć szybko i bez tego."



Podążaj za przyjemnością -  radził Einstein. Jeśli robisz to co kochasz,
 to będziesz mieć więcej sił i energii,
nawet wtedy jeśli napotkasz trudności.
 
#cytaty #inspiracja #motywacja


4. „Szaleństwo, to robić w kółko to samo i oczekiwać innych rezultatów”

5. „Informacja nie jest wiedzą. Jedynym źródłem prawdziwej wiedzy jest doświadczenie."

6. „Ten kto idzie za tłumem, nie dojdzie dalej niż ten tłum. Ten kto idzie sam, dojdzie w miejsca, do których nikt jeszcze nie dotarł."

7. „Kiedy wszyscy wiedzą, że coś jest niemożliwe, przychodzi ktoś, kto tego po prostu nie wie i to robi". 



Einstein był zwolennikiem TU i TERAZ. My też bądźmy :)
#cytaty #inspiracja #motywacja


8.  „Logika zaprowadzi Cię od punktu A do B. Wyobraźnia zabierze Cię wszędzie." 

9.   „Są dwie dro­gi, aby przeżyć życie. Jed­na to żyć tak, jak­by nic nie było cu­dem. Dru­ga to żyć tak, jak­by cu­dem było wszystko." 



Niech to będzie inspirujący rok!



Zobacz również

9 komentarzy:

  1. 4. 5. i 7. - Nie wiem, który najbardziej <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwiązałam kiedyś zagadkę Archimedesa, którą podobno jest w stanie rozwiązać tylko 2% ludzi na świecie, bo nie usłyszałam jak wykładowca mówi, że nie da się jej rozwiązać. Zrobiła to w 20 min. Mój mąż zacytował wtedy zdanie nr 7. Jak coś nam nie wychodzi z moim P to cyt. 4. Ale tak dla siebie najbardziej lubię 8 bo jestem plastyczka�� Agi

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chcę iść przez ten rok i przez następne, jakby wszystko było cudem. :)
    Chcę czerpać energię zewsząd i móc się nią dzielić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie 6! Jako indywidualistka podpisuje się pod tym obiema rękami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokładam nogi:) też mi najbliższe..jak wszyscy idą w prawo to ja zawsze pójdę w lewo

      Usuń
  5. „Są dwie dro­gi, aby przeżyć życie. Jed­na to żyć tak, jak­by nic nie było cu­dem. Dru­ga to żyć tak, jak­by cu­dem było wszystko." Ten przemawia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z każdego wezmę coś dla siebie. Życie jest niesamowite!Dzięki za to podsumowanie będę do niego wracała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba idea zebrania tych myśli w jednym miejscu. Podoba mi się też to, że przypomina nam o tym, że wypowiedział je człowiek z tzw. "ścisłym umysłem". Obiegowa opinia o "ścisłowcach" zakłada, że wszelkie emocjonalne subtelności i swojego rodzaju duchowość jest im obca. A przecież Einstein tymi słowy dowodzi jak potrzebna jest owa wrażliwość. Każdemu z nas.

    OdpowiedzUsuń
  8. To był mądry człowiek. W zasadzie nie wiadomo co wybrać, bo każda jego wypowiedź jest ważna.

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)