Wakacje! Pół roku znów za nami: PODSUMOWANIE (dużo zdjęć) !

/
15 Komentarzy



Jak to się dzieje, że się dzieje? Dni mijają tak szybko, pory roku zmieniają się jak w kalejdoskopie. Czasem dobrze zatrzymać się miejscu i podsumować, żeby w pełni zobaczyć gdzie się jest. 



Przecież dopiero była zima. Wyglądaliśmy ciepła jak kania dżdżu. Odliczaliśmy dni do wiosny, tropiliśmy znaki. Niczym pies z nosem przy ziemi, obwąchiwaliśmy rzeczywistość, czy aby idzie tam gdzie trzeba. A potem buchnęło kwietniem i majem, stało się samo, nie wiadomo kiedy. 


Zimą było tutaj trochę bardziej nostalgicznie, a to chociażby za sprawą wspomnień. 
Aby przeczytać o moich, kliknijcie TUTAJ. 

Kiedy pogoda nie rozpieszcza, dobrze pomyśleć o dopalaczach. 
Moim są również kwiaty. A do tego ruch, dużo ruchu. Więcej TUTAJ. 

Czas mija wszystkim nam tak samo. 
Ale z dojrzałości też można się cieszyć. Naprawdę :) KLIK. 

5 rzeczy, które możesz zrobić, nie tylko w marcu, aby przestać marudzić.
 Na początek, kup sobie kwiaty:)

Marzec i kwiecień, to na Manufakturze rekordy frekwencji. Wiele osób wpadło przypadkiem, za sprawą pewnego hitowego postu, ale większość została na dłużej. 

Pamiętajcie, że to Wy także tworzycie to miejsce i że bez waszego zaangażowania, komentarzy, polubień, udostępnień, sama niewiele mogę. Za każdą łapkę do góry, za każde życzliwe słowo, jestem Wam zawsze nieskończenie wdzięczna! Bloger bez publiczności, jak bez ręki, mówię Wam :) 



Moja córka jest moją cudowną nauczycielką codzienności. 
Od dzieci możemy wziąć co najmniej tyle ile sami im dajemy. 
Jeśli oczywiście mamy otwartą głowę. 

W tym roku skończyłam 34 lata. I wiecie co? 
Całe szczęście, że nie 18!  :) SERIO!


Nawet w niesprzyjających warunkach można wybierać. Bohater, czy ofiara? 

Bez książek, bez czytania, nie byłoby Manufaktury.
 O książkach, które czytam i polecam, przeczytacie TUTAJ. 
Bo pełnia życia i szczęście, 
to raczej cieszyć się bardziej:) 

Na przykład tym, co teraz na straganie :) Uwielbiam!
Tak samo jak morze :)  

Dajcie sobie dużo dobrego czasu w te wakacje. Naprawdę dużo :) 
 Podróżując, kochając i po prostu ciesząc się tym co jest :) 

Dużo uśmiechu na co dzień :) 


Ps. Wszystkie zdjęcia pochodzą z mojego Instagramu :) Żeby zobaczyć więcej i być na bieżąco z tym, co się u nas dzieje kliknij i dodaj: TUTAJ. 


Zobacz również

15 komentarzy:

  1. Szczęście od ciebie emanuje! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wpadłam tu "przypadkiem" i zaglądam od wiosny,
    zostawiam ślad abyś nie zaprzestała pisać,
    pozdrawiam :)))) (ja też nie żałuję,że nie mam 18- tu lat ;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham te "przypadki" i bardzo dziękuję za Twój ślad :)

      Usuń
  3. No, no, no :) Twoj blog naprawdę trzyma poziom, czyli to prawda co pisali o Tobie na forum :) jestes bardzo inteligentną oraz swiadomą osobą :) Masz również niezmiernie wielki talent do pisania :) Bede sledzil Twojego bloga regularnie z nadzieja, ze w koncu staniesz się jednym z najbardziej znanych blogerow w naszym kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dni mijają szybko? Ja mam wrażenie, ze dni mi uciekają i to okropnie! Przed chwilą były święta Bożego Narodzenia, które pamiętam jak dziś a tu już wakacje i zaraz pojawi się wrzesień, grudzień, nowy rok i znowu wszystko od nowa! Ten czas to jakas zaczarowana maszyna która powinna zwolnić zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, fajne podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne piegi :) Podsumowania roczne/półroczne, najlepiej ze zdjęciami, tak dużo dają w rozwoju człowieka! Mówisz, że lepiej, że kończysz 34 lata niż 18. Rzadko się słyszy takie opinie. Radość emanuje z każdego zdjęcia, ciepło i szczęście. Takich ludzi jak ty powinnno być więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham moje piegi :))) i cieszę się, że zauważyłaś :)pozdrawiam!

      Usuń
  7. Z Twoich tekstow bije naprawdę wielka, wrecz nie bójmy się tego stwierdzeia, ogromna pasja :) Chylę czoła tym bardziej, ze oprócz tej pasji da się również tutaj wyczuc wielki talent do pisania oraz szczerosc, co jest chyba najwazniejsze, gdy ktos postanawia się dzielic slowem pisanym z kimś innym, a niestety zdarza się to rzadko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę bardzo ładne zdjęcia, będące niezapomnianą pamiątką na następne lata życia, ale też przez to że się nimi dzielisz, to mogą być też inspiracją dla innych. Naprawdę świetny jest ten twój blog, z przyjemnością się czyta posty jakie na nim zamieszczasz i ogląda zdjęcia jakie dodajesz, naprawdę rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja.....mądre teksty i piękne zdjęcia.......inspirujesz nas wszystkich.......pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej! Dziękuję serdecznie Wam wszystkim! Wielki uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też dziękuję, bo zainspirowana Twoim spojrzeniem na życie dokonałam w swoim życiu dużej zmiany, zrobiłam duży krok, przed którym bardzo długo się wahałam. Napisałaś mi kiedyś w komentarzu, że strach nie może powodować, że stoimy w miejscu. Zrobiłam coś, czego bardzo chciałam i bardzo się bałam. Zresztą nadal się boję:) Ale też ogromnie się cieszę i ... pierwszy raz od dłuższego czasu jestem z siebie dumna. A więc pisz jak najwięcej, to naprawdę inspirujące! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie! Gratuluję Ci! Bój się i działaj dalej :) Serdeczności!

      Usuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)