TOP 5 pierwszych trzech miesięcy 2015

/
9 Komentarzy


Pierwsze trzy miesiące roku już za nami. Jak mają się wasze postanowienia noworoczne? Jednym z moich było pisać tutaj trochę mniej. Ale chyba się nie udało. Tematy łażą za mną jak koty i trącają łapką. Co robić, co robić? 


Oto lista 5, moim zdaniem najciekawszych, które poruszałam w tym roku. Sprawdźcie, czy coś Wam nie umknęło. 



1. Początek roku? Przereklamowane!


Ten tekst pomoże Ci pogodzić się z faktem, że znów nie dotrzymałeś tego, co zaplanowałeś w przypływie posylwestrowego zapału. Tak naprawdę zaczynać od nowa można zawsze. Choćby teraz. Czytaj TUTAJ. 



2.  Ja to się światu udałam. Czyli jak być z siebie zadowolonym? 


Tekst inspirowany książką Doroty Wellman. Jeśli ciągle uważasz, że niespecjalnie udałeś się światu, przeczytaj koniecznie TUTAJ. 


3.  7 oznak dojrzałości i jak się z nich cieszyć



Wieczna młodość? Nie dziękuję. Dojrzałość ma swoje plusy. Jakie? Czytaj TUTAJ


4.  6 prawd o miłości, które musisz znać, żeby kochać naprawdę



Wszyscy chcą kochać, ale większość pada ofiarą nieporozumień i niedomówień co do miłości. Jakich? Czytaj TUTAJ.




5. 9 najgłupszych polskich przysłów, które ciągle trzymają Cię w miejscu



Przysłowia mądrością narodu? Czasem głupotą! Zanim uwierzysz, przeczytaj TUTAJ. 



Jeśli czujesz się zainspirowany, nie bądź samolubem, podziel się z innymi :)  
Dziękuję :)  


Zobacz również

9 komentarzy:

  1. Witam. W zasadzie się nie znamy, tzn. Pani raczej mnie nie zna, ale ja dosyć często czytam sobie pościki na Manufakturze... Blog podoba mi się tak bardzo, że postanowiłam nominować go do Liebster Blog Award. Jeśli zechce pani wziąć udział w tej zabawie serdecznie zapraszam po szczegóły na swojego bloga http://www.ksiazkizesmakiem.com/2015/04/liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, bardzo się cieszę, że nie udało Ci się dotrzymać postanowienia o rzadszych wpisach na blogu. No, może to egoistyczne, ale bardzo mi pasuje Twój brak konsekwencji w tym temacie.
    Jeśli chodzi o moje postanowienia to miałam tylko jedno, że będę cieszyć się życiem pomimo wszystko i wbrew wszystkiemu. Słowa staram się dotrzymać. Pozdrawiam serdecznie. Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dzięki, gratulacje z powodu postanowienia no i też pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Witam, dlaczego ja mam wrażenie, że te teksty dotyczą właśnie mojej osoby? 😃 czytam od niedawna, wciąż sięgam do starszych postów, jestem w takim momencie swojego życia, że odkrycie Pani bloga stało się dla mnie swoistym pomostem, proszę nie przestawić pisać bo ja zaczynam działać 😄 pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam, trzymam kciuki za efekty działania:)

      Usuń
  4. Kiedy Stary Rok robi miejsce Nowemu jakoś nigdy nie odczuwam ciągot do robienia postanowień, tak jak nigdy nie odchudzam się do sukienki sylwestrowej i przed wakacjami. Takie zrywy są u mnie zupełnie niezależne od kalendarza.
    Ale zrobiłam pewne postanowienie, a tak się złożyło, że wypadło to na początku stycznia.
    Otóż postanowiłam, że będę mniej wierzyć ludziom. Postaram się zachowywać większy dystans do cudzych deklaracji, a moim życiem nie pozwolę rządzić pojęciom "lubię" czy "nie lubię".
    Pozdrawiam serdecznie i życzę takiej weny twórczej, jak do tej pory :)
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuję się pod wpisem Basi. Pisz i dawaj nam trochę siebie. To jest jak promyk słońca, jak dobry humor, uśmiech. Pozdrawiam i codziennie zaglądam. Ela.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog jest ważny, bo artykułuje myśli, jakie wszyscy mamy. Nie zawsze je umiemy czy chcemy wypowiedzieć na głos. I oto Gosia sobie taką tubę włącza i nią trąbi.
    Kropla drąży skałę. Skałę naszej skostniałej świadomości i jeszcze bardziej skamieniałej podświadomości.
    Tak więc pisz Małgosiu, pisz ':)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)