Fotograficzne podsumowanie roku

/
7 Komentarzy


Stało się to już tradycją, że podsumowuję rok fotograficznie. I że niewiele przy tym słów. Uwielbiam te końce i początki, uwielbiam w życiu to, że mija czas, że wszystko się zmienia, że myśli, emocje i zdarzenia przychodzą i odchodzą. Uwielbiam. 

Tak już mam. Stojąca woda jest bezużyteczna. 

W tym roku podobnie. Archiwalne podsumowania dostępne chronologicznie:  2009, 2012,2013

Dużo tego :)  
Dziękuję Wam za kolejny rok!


To był chyba 1 stycznia. 9 rano.  Warszawa spała. A my nie. 




Koniec lutego i tytuł bloga roku, dla Manufaktury. Emocje były. Oj były. 


To także dzięki Wam!


Jestem ciągle pełna zachwytu i wdzięczności, że mogę towarzyszyć mojemu niezwykłemu dziecku w dorastaniu. Każdego dnia. 


Nawet wtedy kiedy pomysły ma absurdalne;) 



Maj w Grecji. Cudowny. 


I migawki. Momenty zatrzymane za zawsze.  



Spacery latem


Gdańsk 


Morze. Ciepłe, zimne morze:) 


Wieczorami pełne magii


Codzienność. To tu, to tam. 


Zabawa. I uśmiech. To moja mała nauczycielka.  



I koniec roku. Niech następny będzie dobry. Naprawdę dobry :)  

Do zobaczenia!!!



Zobacz również

7 komentarzy:

  1. Wszystko pięknie, tylko mąż i tata pominięty w podsumowaniu - zasłużył?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A 2010 i 2011? :)
    Fantastyczne doświadczanie Życia...
    "Bajki o Życiu" ku refleksjom skłania, ku wdzięczności...
    Dobrego w Nowym Roku dla Was.. ♥♡♥
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś.. nie było :) Sama się zdziwiłam :) Serdecznie Ci dziękuję :))) Wzajemnie!!!

      Usuń
  3. Panta rei..... Tak?
    Tego się musimy nauczyć. Pamiętać, że życie jest jak garść pełna wody....
    Nie możemy go zatrzymać dla siebie, nie zmieniać, chować na później, na zapas.
    Płynąć i być. Taka oto filozofia....
    Ojjj tego trzeba się uczyć.
    Odwagi Kochani, zaufania do siebie i radości wszystkim Nam życzę :).
    Amen :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja dziękuję konkursowi "Blog Roku" za to, że tu trafiłam. I Tobie - za to, że Ci się chce :) Wielu zachwytów w Nowym Roku!! Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)