Może nad morze?

/
2 Komentarzy


Pamiętam, że kiedy pierwszy raz pojechałam nad morze, nie wiedziałam co powiedzieć. Miałam już dwadzieścia kilka lat i nie był to Bałtyk, nawet nie morze, ale właściwie ocean. Zamurowało mnie. Poczułam się jakbym wróciła do domu. Nawet powietrze pachniało znajomo. Coś w środku kwiliło i rwało się, serce przepełniała wdzięczność i tęsknota. 

Kolejne bytności nad morzami, wywoływały zawsze ten sam efekt. Rodzimy Bałtyk, traktowałam po macoszemu. Dałam się zwieść stereotypom, że brudny, zimny i zatłoczony. 

Wszystko to nieprawda, albo nie do końca prawda. Nawet w środku lata.

Kiedy patrzę po statusach na Facebooku, to okazuje się, że prawie cała Polska pojechała nad morze. A jednak udało się nam znaleźć miejsca, gdzie wcale nie trzeba było walczyć o skrawek wolnej przestrzeni, stać godzinę w kolejce do toalety, czy deptać po cudzych piętach. 

Trójmiasto jest spore. Całe wybrzeże ma ponad 500 km. Tak naprawdę zatłoczone są tylko największe kurorty i jeśli ma się ochotę na odrobinę spokoju, to dobrze ich po prostu unikać. 

Czy warto jechać latem do Gdańska? Warto! Przepłyńcie się tramwajem wodnym, zajrzyjcie na kawę i ciasto gryczane do RETRO, a przede wszystkim idźcie nad morze!!!

Zabrałam je do domu w oczach, myślach i sercu. I na pewno tam wrócę. Nie tylko we wspomnieniach.


Plaża w Gdańsku






Morze jest cudowne! Także to polskie!
Neptun w Gdańsku



Plaża w Gdańsku o zachodzie słońca




Kawiarnia RETRO na gdańskiej starówce

Plaża nad Bałtykiem






Nad morze, ale nie tylko, można zabrać także moją książkę. Przez najbliższe dni, w bardzo specjalnej cenie i z przesyłką ekonomiczną za darmo. Jest też opcja wysyłki do Paczkomatu! Śpieszcie się, bo liczba sztuk jest ograniczona:) 






Zobacz również

2 komentarze:

  1. To wszystko prawda, polskie morze jest cudowne :) Ja miałam czas tylko na dwudniowy wypad do Trójmiasta, ale to wystarczyło. Wróciłam naładowana słońcem, jodem i tym nieuchwytną atmosferą wakacyjnej beztroski :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, też uważam, że polskie morze jest piękne, a i miasta przy nim również. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)