Fotoinspiracje - wiosna :)

/
7 Komentarzy


 Życie na Facebooku trwa tylko chwilę. Newsy wpadają w przestrzeń z prędkością światła i ich los przesądza się w pierwszych dziesięciu minutach po opublikowaniu. Te, na które nikt nie kliknie spadają w niebyt. Niektórzy nie zdążą ich nigdy zobaczyć. 
Trochę mi szkoda fotoinspiracji, które publikuję wyłącznie na Fanpagu Manufaktury. Dlatego postanowiłam raz na jakiś czas zbierać je tutaj. I tworzyć w tym celu osobnego posta. Oto garść z tej wiosny:














Zobacz również

7 komentarzy:

  1. WYŚMIENITE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię jak się Wam przydaje!!! I jak mi o tym mówicie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne! Uwielbiam takie "złote myśli ilustrowane" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie to najlepszym spososobem kreowania przyszlosci jest jej kreowanie. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam takie pytanie.
    Wszystko to piękne, wszystko przydatne, wiele dobrego z bloga promieniuje w świat.
    Ale czy wyćwiczenie w sobie umiejętności dobrego czucia, potem szczęścia, potem radości,..... cokolwiek to by nie było..... nie jest takim oszukiwaniem się?
    Skoro mamy pracować nad tym, by być szczęśliwymi i radosnymi, to chyba oznacza to, że szczęścia i radości nie ma w nas.
    Ja to wszystko tutaj popieram, podoba mi się, ale widzę w tej afirmacji jakiś zgrzyt. A właściwie go czuję.
    Jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy pracować nad tym, żeby umieć to w sobie odnaleźć. Żeby widzieć - bo nie widzimy na co dzień. To jest praca nad perspektywą, nad swoim oglądem rzeczywistości. Gdzie jest oszukiwanie się?

      Usuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)