Do dzieła!

/
5 Komentarzy
Nie dziś. 
Nie mam czasu.
Nie mam siły. 
Zobaczę jeszcze. 
To się okaże. 
Jeszcze to zrobię. 
Jeszcze rok. 
....


Ile ludzi, tyle spraw, które stoją na drodze. Na drodze do życia. Wymówek misternie tkanych z codziennych obowiązków. Niepodjętych decyzji, wiszących w przestrzeni jak w zaczarowanej baśni. 

Życie jak słup soli. Nieprzeżyte. Zatrzymane w obiektywie zwyczajności. 

Póki nie wejdziesz do lasu, to nic się nie stanie i nie zaczniesz naprawdę żyć.* 

Życie to nie zabawa dla widzów. 

Krok w przód, rzadko bywa krokiem w tył. 

Zawsze gdzieś, trzeba zacząć. 

Na co czekasz? 



* za C.P Estes


Zobacz również

5 komentarzy:

  1. Ja od rana wycinam zdjęcia do mojej mapy marzeń. Zdałam sobie sprawę,że dawno nic przy niej nie robiłam i może aby dokonać zmian warto zacząć od małych kroczków. A więc "do dzieła"!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooj coś z tym tematem ciężko
    obnażyłaś Autorko sprawę dość bezceremonialnie
    może ktoś coś napisze potem.... nie dziś, nie teraz, później, za tydzień, bo teraz wieczór, coś na głowie, jutro ciężki dzień..... zobaczymy....
    dlaczego taka skłonność jest tak głęboko w nas....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego? Pewnie znalazłaby się co najmniej kilka teorii. Ale czy to właściwie ważne dlaczego? Róbmy temu wbrew:)

      Usuń
  3. http://molekulka.blog.onet.pl/2012/07/31/sam-uciekasz-i-sam-siebie-gonisz/
    Pozdrawiam na bieżąco bez zwlekania:)) Molekułka


    29.07.12.Oława.

    „Sam uciekasz i sam siebie gonisz”

    Zrób korektę myślenia

    Przeanalizuj swoje marzenia wyeliminuj myśli złe

    A twoje życie na pewno na lepsze zmieni się

    Gdybyś nie tworzył negatywnego myślenia

    Już dawno zrealizowałbyś swoje piękne marzenia

    Przestań zwlekać

    Ile można przed samym sobą uciekać

    Sam uciekasz i sam siebie gonisz

    Czy nie widzisz jak swoje życie i energię trwonisz

    Molekułka

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)