Nie komplikuj

/
4 Komentarzy


Proste sprawy, proste rozwiązania. 
Komplikowane codziennie, wiązane w supły. 

Zamiast łatwiej, robi się trudniej. 
Życie jak węzeł gordyjski. 
Zaplątane. 
Owinięte sznurkiem. 
Paczka wysłana w przyszłość. Adresat nieznany.

A przecież można prościej. 

Nie komplikować tego co i tak skomplikowane. 
Rozwiązywać zamiast gmatwać. 
Szukać bliżej niż dalej.
Prostować supły, zanim pojawią się kolejne.

Widzieć oczywistości.
Przyjąć, że wiemy. 

Także to:






Zobacz również

4 komentarze:

  1. Znowu coś o buncie;) Cieszę się, bo patrząc na córkę, czasami miałam wątpliwości...ona zawsze postępuje inaczej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ludzi z reguły ma we krwi komplikowanie, a bez niego jakoś im "dziwnie". Szukajmy prostych rozwiązań bo tylko takie są właściwe i "zdrowe" dla nas samych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahem, tam na pewno miało być: Nie komplikować tego co skomplikowane. ? ;) pozdr,mi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ot co! Nigdy nie rozumiałam, po co człowiek sam sobie komplikuje życie i tworzy nowe problemy... Jakby nie można było tak bardziej beztrosko, na luzie. Najprościej, więc najlepiej! :)

    http://motywatordoszczescia.blogspot.com/2014/04/odkryj-magie.html

    Zapraszam do mnie, w sumie na podobny temat :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)