Jakby cudem było wszystko

/
9 Komentarzy
Photo by Staffage via kaboompics.com / cc by


Poranek. 

Tak, kolejny. 

Wstać, ubrać się, wypić kawę. Namówić Dziecko do współpracy. Maraton przytulania, krótka zabawa, telefon miga porozumiewawczo. 

Słońce nad mostem, niepomne na bariery i granice, przelewa się przez okno i łasi się do palców. Zabłąkany gołąb siada na brzegu chodnika, przekrzywia głowę i dziwi się światu. 

Można żyć tak, jakby nic nie było cudem - pisał Einstein.

Można. 

Można też inaczej. Tak jakby cudem było wszystko. 

Ten poranek, ten dzień, Ja, Ty, Ono. 

Miękkie dłonie tulą mnie na do widzenia, przywitają mnie znów, miękkim od tęsknoty popołudniem. 

Jakby cudem było wszystko. 





Zobacz również

9 komentarzy:

  1. Można i trzeba inaczej :) Wystarczy się uważnie rozejrzeć żeby dostrzec ile cudów wokół nas dzieje się codziennie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna notka :-)
    Dziękuję.
    Renata

    OdpowiedzUsuń
  3. Elizabeth: Małgosiu, też cud świata odczuwam całą sobą. A cytat Einsteina o cudzie należy do moich ulubionych! Jak niewiele potrzeba żeby być szczęśliwym...Pozdrawiam Cię:)
    PS Małgosiu Ty też Jesteś cudem

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie Twoje wpisy:) Zachwycam się zestawieniem słów:)
    I nawet mi nie żal, że ja tak kompletnie nie potrafię, tylko się napawam Twoimi zdolnościami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tutaj po raz pierwszy. Myślę, że to nie przypadek. Być może potrzebowałam tego, by zauważyć, że cudem jest wszystko.
    I dlaczego wystarczyło parę słów? Dlaczego te parę słów jest w stanie mnie do tego przekonać? To bardzo dziwne - mam wrażenie, że korzystasz z jakiejś magii. Mam nadzieję, że białej :) Dziękuję za ten post - uśmiechnęłam się.
    Pozdrawiam!
    NIKO > mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, przyznaję się do czarów :) I do tego, że mam TYLKO dobre intencje :)

      Usuń
  6. Tak chcę ��

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)