TOP FIVE

/
6 Komentarzy
nalepsze teksty


Pisałam w tym roku o wielu ważnych dla mnie rzeczach. Życie jest tak inspirujące i nieustannie tak mnie zachwyca i zadziwia, że jeśli tylko nie braknie mi czytelników, na pewno nie braknie również tematów.

Oto lista 5 najczęściej czytanych w tym roku postów.
  1. Dialog w najdłuższą noc - czyli o tym, że lepiej żyć we własnej bajce
  2. Komplementy za darmo - czyli zachęta do tego aby być bezinteresownie życzliwym
  3. Post o mojej książce
  4. O kobiecej naiwności i o tym, czemu się nam, kobietom nie opłaca
  5. O samoocenie i o tym, czemu dobrze nad nią pracować
 O czym chcielibyście przeczytać w nowym roku? Co Wam się w Manufakturze podoba? Jakie są Wasze oczekiwania? Podzielcie się! Dzięki Waszej obecności blog żyje, a Wasze komentarze dają mi zawsze namacalny dowód na to, że przestrzeń nie jest głucha! :) 



Zobacz również

6 komentarzy:

  1. nic nie zasugeruję, bo lubię niespodzianki jakie robisz Manufakturą:)
    dobrego 2014!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba. Niespodzianki również. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och no sami nie - życzeniowi czytelnicy! Nie wiem czy się cieszyć, czy nie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Manufakturę taką, jaką jest.. Czuję się tu jak w domu.. Jest jasno, ciepło i przytulnie. Czuje się tu życzliwość i dobroć.. W roku 2014 r. życzę sobie, by Manufaktura pozostała sobą. Po prostu... Bo pomaga mi żyć.

    Ślę moc uścisków na Nowy Rok!

    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jak pięknie. Dziękuję OLU! :)

      Usuń
    2. To ja dziękuję TOBIE :):):)

      Ola

      Usuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)