Życie to nie pośpieszny

/
4 Komentarzy
Żyjemy jakby ktoś nas gonił. Deptał po piętach, szarpał za płaszcz i tylko patrzył żeby skoczyć do gardła, kiedy zdołamy się zatrzymać. Zadyszka to pikuś. Stres to pikuś. W tej gonitwie, można w końcu zgubić lub zyskać coś znacznie więcej.  ŻYCIE. 

Zagonionym na co dzień, życzę udanego weekendu. A Tym, którzy już wiedzą, że życie to nie pośpieszny, życzę aby zdołali zatrzymać się jeszcze bardziej i czasami TYLKO BYĆ. 

Bawcie się dobrze:)



Foto: 1.southernpiphi 2.dependent 3.southernpiphi


Zobacz również

4 komentarze:

  1. Elizabeth: życie to czasem pośpieszny, ale pociąg:))) właśnie dziś z moimi dziećmi wyśpiewałam I miejsce na Festiwalu Piosenki Kolejowej i poczułam to cudne BYĆ...

    OdpowiedzUsuń
  2. "wsiądź do pociągu byle jakiego..." oby tylko się nie wykoleił ;)
    niedziela jest dla mnie dniem relaksu, wysiadam na stacji końcowej wieczorem w piątek, aby zregenerować siły i wsiąść ponownie do przedziału w poniedziałek z rana :D
    kocham NIEDZIELĘ, zwłaszcza gdy mam czas dla siebie, puszczam wodę do wanny, lampka wina, dobra nuta i odpływam - proszę nie budźcie mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś już poniedziałek :) Ale niedziela będzie znów;)

      Usuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)