Wrzesień

/
3 Komentarzy
Prawie bym przegapiła. Ale nie tym razem. Od jutra czeka nas Nowe i Stare, wszystko się przemiesza jak za dawnych czasów, kiedy pierwszy września oznaczał nadzieję i obawę, radość i smutek -  wszystko na raz. Trochę się boję (chociaż nie na zapas;), trochę cię cieszę, trochę wyglądam za okno i kontempluję czas, który mija tak szybko, że nie ma czasu go gonić - wystarcza tylko na to, żeby się nim cieszyć. 

Trzymajcie kciuki za moja Przedszkolaczkę, za moje plany i zaległości, których przez to lato nazbierało się co niemiara,  no i za jesień, żeby była ciepła i kolorowa, jak to zdjęcie. A ja będę trzymać kciuki za WAS!






Zobacz również

3 komentarze:

  1. Przedszkole dziecka to cudowny czas! W życiu rodzica również... Mnie już troche szkoda, że jutro zaczynamy ostani rok przedszkola syna. I już się cieszę, że za dwa lata zaprowadzę córkę tego pierwszego dnia:) Pozdrawiam! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie już poszłyście :-) Trzymam kciuki za dobry początek!

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)