Weekend? Enjoy it!

/
4 Komentarzy
Czekamy na niego cały tydzień, a potem tak szybko mija! Żeby go nie zmarnować, żeby czuć, że jest się tam gdzie się chcę, gdzie nas potrzeba, gdzie wyrywa się nasze serce i myśli, dobrze się do niego przygotować i odpowiednio nastawić. Co robić?  To proste!

  1. Bądź świadom. Bądź tutaj. Badaj swoją świadomość z zaskoczenia, dowiedz się gdzie jesteś gdy Cię nie ma??




 2. Stawiaj pytania i poszukuj odpowiedzi. W ciszy przychodzą szybciej. Bądź tez gotów na to, że czasami trzeba na nie trochę poczekać. Pośpiech jest wrogiem życia i nie po drodze mu z naszą wewnętrzną prawdą. 



3. Indianie, którzy wędrują i idą zbyt szybko,  po pewnym czasie zawsze zatrzymują się i siadają na ziemi, aby ich dusza miała czas by ich dogonić. 
Gdzie jest Twoja dusza? Czy jest w stanie nadrobić dystans? Bez duszy jest się samotnym, to tak jakby zgubić po drodze samego siebie. Zaczekaj. 


Grafika: Words by mina

4.  A przede wszystkim pamiętaj, aby cieszyć się z małych rzeczy. Szczęście nie składa się z olbrzymiego meteorytu, ale z odłamków i drobin, które go tworzą. Jeśli spodziewasz się tylko największego, z pewnością przegapisz to, co małe. 




Dobrego weekendu!






Zobacz również

4 komentarze:

  1. Taki właśnie mam plan na weekend :)
    Piękne zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, czuję się tu jak u siebie i podpisuję się pod tym dużymi literami!!!!
    Dopisując zdanie Jeździjmy tak szybko aby nasz anioł stróż za nami nadążył:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając Twój świetny wpis przyszło mi do głowy, że moja dusza jest gdzieś o wiele bardziej z przodu niż ja - i to ja muszę ją dogonić działaniami ;) dzięki za inspirację. Marta

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)