Cztery lata

/
12 Komentarzy
Dni czasami są zbyt długie, ale lata mijają szybko. Dla mnie, tu w tej blogowej przestrzeni to już 4! Prawie 700 postów, kilka tysięcy komentarzy, niespełna pół miliona odsłon. Dużo, mało, nie wiem. 

Manufaktura wiele zmieniła w moim życiu i ja sama przez te cztery lata stałam się kimś innym. Wierzę, że zostawiłam tu dla Was dużo dobrych słów, dużo inspiracji, energii, którą można wziąć za darmo i puścić w obieg. Bo chyba właśnie o to w tym wszystkim chodzi. 

Jaka będzie przyszłość tego miejsca? To zależy także od WAS. Cenię bardzo Wasze komentarze, Waszą obecność, ślady, które zostawiacie i każdy uśmiech, który do mnie wraca. Dziś też szeroko się uśmiecham i dziękuję Wam, że jesteście. 

Czasami czuję się jak ktoś kto puszcza papierowy samolot w przestrzeń. Do kogo trafi, jaki efekt wywoła, czy coś zmieni, czy wywoła grymas niechęci czy może ulgę, zadowolenie? A może będzie jak jabłko, co to spada z drzewa we właściwym momencie i każe nam powiedzieć "Eureka"? 


Może tak, a może nie. Tak czy inaczej, świętujcie ze mną! :) Dobrego dnia!


Ps. Z okazji urodzin, można kupić moją książkę w specjalnej cenie. Tylko do poniedziałku rano:)  Zapraszam TU! 





Zobacz również

12 komentarzy:

  1. Witaj :) Mam nadzieję, że to nie pożegnanie? :( Bo byłoby mi bardzo, bardzo przykro ... Cudownie piszesz. Nie wyobrażam sobie porannej kawki bez lektury Twoich wpisów. Ponieważ jestem u Ciebie od niedawna, dawkuję je sobie powoli i niespiesznie... Czynisz wiele Dobrego pisząc dla Nas a ja z całego serca Ci za to dziękuję <3

    Ja jestem i będę z Tobą :)

    Ola38

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde urodziny to ważny moment w życiu. Jesteśmy starsi, bardziej dojrzali, z nowymi przemyśleniami dotyczącymi naszego życia i otaczającego świata.
    Wiele razy Manufaktura była dla mnie inspiracją w codzienności i taką iskierką do małych i większych zmian w życiu.
    Dlatego dziękuję Tobie Małgosiu za tą przestrzeń, która uczy, bawi, zmusza do myślenia, daje chwile wytchnienia w codziennej gonitwie.
    I życzę jeszcze wielu, wielu urodzinowych rocznic i okazji do świętowania. Jest to naprawdę bardzo wartościowe, z czym przychodzisz do ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuję, dobrze to czytać, słyszeć ::)))) Buziaki!

      Usuń
  3. Gosiu, piszę, skreślam, piszę, skreślam, bo chciałabym jakoś mądrze i oryginalnie z okazji tej rocznicy, a same banały spod palców wychodzą. Więc niech będą banalne, ale z serca płynące słowa: wszystkiego najlepszego i trzymaj tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pół miliona odsłon to dużo moim zdaniem. Gratuluję bloga, książki i dobrego podejścia do życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Malgosiu, czytam Cie od lipca tego roku. Prawie przez przypadek. I bywaja dni, ze trzymam sie takiej mysli: zajrze do MR i doladuje sie pozytywnie, albo zainspiruje, albo sie zachwyce jakims zdaniem, albo zamysle sie, albo Ci przytakne. Tak wiec sobie ide i zagladam do Manufaktury Radosci.Dzis najwyzsza pora, zeby sie w pieknych urodzinowych okolicznosciach przyrody ujawnic, przynajmniej w tych kilku slowach, i powiedziec Ci: dajesz tej planecie niewyobrazalnie wiele i nie da sie tego zmierzyc odslonami. A planeta odwdzieczy sie wszelkimi dobrami i radosciami. Na pewno.
    Pozdrawiam urodzinowo z serca,
    Elka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje! :-))) Znalazlam Cie dopiero kilka dni temu i bardzo sie ciesze. W wolnych chwilach zaczne czytac Twoje dawne wpisy, bo wiem, ze znajde w nich wiele dobrych slow.
    Ja buszuje w internecie i na blogach od wielu lat (dzienniki TS i blox). Czasem znajduje takie perelki jak Twoj blog (mialam szczescie :-))) )i staje sie wierna czytelniczka. Pozdrawiam serdecznie :-)))
    Kristofka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że jesteś. Bez Twoich wpisów brakowałoby mi czegoś. Podobnie jak kristofka zajrzę do Twoich wcześniejszych wpisów. Gratulacje z okazji 4 urodzin. Pisz dalej. Pozdrawiam. Kobietrawbarwachjesieni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się tu u Ciebie gości...i zamierzam się tu na dobre rozgościć, tyle tu fajnego do poczytania:)Sam tytuł "Manufaktura radości" -piękny..oko i duszę cieszy:)
    Pozdrawiam mam nadzieję,że też z mojej optymistycznej Krainy
    Pat

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)