Niemożliwe. Co można, a czego nie można?

/
2 Komentarzy


Budujemy zamek. Wieża jest nieforemna, zbyt wysoka by postać dłuższą chwilę, ale jednak stoi. A. dokłada kolejne klocki, uspokajająco głaszcze materię i powtarza spokojnie: stój, stój. 

Każdego dnia uczy mnie tego, co naprawdę jest, a co nie jest możliwe. Przesuwa niewidzialne granice, wolna od przekonań, które z góry wszystko wiedzą lepiej, od osądzania, od wiary w to co bezwzględnie oczywiste, a co tylko powleczone patyną bzdur i mrzonek. 

Robert Goddard,  amerykański fizyk, zwany "ojcem lotów kosmicznych" mówił: "Trudno dziś określić jednoznacznie, co jest niemożliwe, ponieważ marzenie dnia wczorajszego jest dzisiejszą nadzieją i rzeczywistością jutra" . 

Marz i żyj śmiało. Nigdy nie wiesz, jakie niemożliwe - możliwe, zaśmieje Ci się jeszcze w twarz.



Zobacz również

2 komentarze:

  1. marz i zyj smialo -tak zyla moja corka tylko krotko 2 dni po pieknym slubie zginela w wypadku samochodowym w pelni kariery ,marzen,planow i co powierz mi teraz ze mam zyc i marzyc ...o czym ??? o spotkaniu z Nia -tak -tylko to nie ta kolejnosc -nie umie znalesc odpowiedzi na zadne pytanie i gdyby nie wiara nic by juz nie mialo sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro Anonimowy, życzę dużo sił.Ściskam.

      Usuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)