Miłość to magia

/
5 Komentarzy



Chciałabym Ci wysłać: myśli co nic nie ważą, a niosą pocieszenie. Gwiazdkę z nieba, żeby ogrzała palce i usiadła na wezgłowiu łóżka, kiedy wypowiadasz życzenia. Ciepły wiatr od rzeki, co łaskocze kosmykiem włosów w szyję i pędzi dalej. Kota, który położy się u Twoich stóp i zamruczy. Zasłony z pluszu i ciepły dywan, na którym można leżeć i nie czuć nic. 

Chciałabym tak wiele, a tak mało mogę. Moje myśli wracają w pół drogi, nie znajdują adresu. GPS wariuje, prowadzi mnie na manowce. Kropla po kropli kapie nadzieja i chociaż dziś świeci słońce, to moje uczucia jak krople deszczu, zbierają się pod okapem i lecą do nieba. Na próżno. 

A mimo to wiesz przecież, że jestem. I chodź dzielą nas kilometry długie i mięsiste jak czas, to wiem, czuję, że moc moich zaklęć dociera do Ciebie i zdejmuje Ci z ramion ciężar, który ciągnie do ziemi. Wątpliwości słabną, wiosna przychodzi, a spokój sznuruje usta. 

I chociaż nic Ci dziś nie dam, to będę myśleć o Tobie, cokolwiek robię. Będę opowiadać Ci bajki, o tym, że będzie lepiej. A kiedy minie dzień i przyjdzie noc, moje myśli pofruną wysoko, do twoich snów i utulą Cię serdecznie. 

Bo choć nic dla Ciebie dziś nie mam, to wiem Kochana, że  sama miłość - to MAGIA. 






Zobacz również

5 komentarzy:

  1. I siedzi ta gwiazda, widze ja bardzo wyraźnie, znów to zrobiłas :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieple,mile duze nic,dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy takich słowach staję się romantyczką :) Pięknie napisane, z serca dziękuję :) Ania G

    OdpowiedzUsuń
  4. o mój Boże... mam gęsią skórkę na rękach. To najpiękniejszy tekst jaki ostatnio przeczytałam!

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)