Książka! Będzie książka!

/
18 Komentarzy
Pisałam o niej już rok temu. Szukałam, myślałam, wydeptywałam ścieżki. Trochę się zniechęciłam, odstawiłam do szuflady. A potem pomyślałam, że jeśli nie tak, to inaczej. I będzie. JEST. Bo warto marzyć i warto wierzyć. I jeszcze działać, też bardzo warto!




Szczegóły wkrótce!! 

Ps. Książka będzie dostępna głównie w sprzedaży internetowej. Jeśli prowadzisz księgarnię, klubokawiarnię, lub inne miejsce, w którym jest miejsce na książki -  i chciałbyś aby była również u Ciebie, zapraszam do kontaktu:)!




Zobacz również

18 komentarzy:

  1. I ja także czekam z niecierpliwością. Kiedy mam jej wypatrywać?

    OdpowiedzUsuń
  2. To musi być cudowne uczucie :-) Ogromne gratulacje!!! (Aha, fantastczna okładka, wszystko mi się w niej podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To musi byc niesamowite przezycie! Czekam na namiary punktu sprzedazy!
    Gratulacje za wytrwalosc !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! A e-book będzie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane! dziękuję!:)))))))) Wszystko napiszę na blogu i FB - pomału będę uchylać rąbka tajemnicy :) Będzie i e -book :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, teraz tylko dodruk za dodrukiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! czekam na szczegóły gdzie można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!! :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!!!! K. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :) warto dążyć do realizacji marzeń :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)