Robótka

/
6 Komentarzy
Póki są na tym świecie jeszcze ludzie, którym się chce, którzy bezinteresownie sprawiają przyjemność innym ludziom, którzy cieszą się kiedy ktoś inny się cieszy, to jest to bez wątpienia miejsce dobre i fajne. 

Bezinteresownie czułe i aktywne, z całą pewnością są Kaczka i Bebeluch, bo to one, zapoczątkowały akcję, do której chcę Was zachęcić. 

Szczegóły znajdziecie tutaj. Dzieci: te małe i całkiem duże, czekają. Na waszą kartkę z życzeniami. Na uśmiech wysłany listem. Na serce wymalowane flamastrem na gazecie. Na życzliwość, która kosztuje tyle ile znaczek.

Bądźcie szczodrzy. Pokażcie, że WAM też się ciągle chce. 

Dziękuję!!!







Zobacz również

6 komentarzy:

  1. Natknęłam się na tę akcję jakiś czas temu, megapozytywna :) Namalowałam kartki, wysyłam akurat dzisiaj. Tyle frajdy to sprawia... Pewnie nawet ta radość jest porównywalna do radości Obdarowanych.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się i rozsyłam wici - wspaniała akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komitet dezorganizacyjny kłania się w pas! Ślemy moc ukochów z przytupem! Niech radość będzie z Wami :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)