Teraz

/
2 Komentarzy
Złapałam się ostatnio na tym, że  w pewnym stopniu, na polu świadomości zatrzymałam się mniej więcej dwa lata temu. Myśli krążą we mnie, moje miejsce w świecie definiuje najbardziej bycie mamą  i zmiany, jakie ten fakt wywołał w moim życiu. Zrozumiałam, że czas stanowczo i bez owijania się sentymentami pozostawić tę definicję, rozmyślania o tamtym czasie, tę etykietkę, którą sobie przypięłam i ruszyć z miejsca. Irena Kwiatkowska, wielka aktorka, odchodzącego za kurtynę pokolenia mówiła, że „wielu ludzi tylko pozornie żyje tu i teraz, w rzeczywistości są mieszkańcami odległych czasów. Jedni żyją pięć lat temu, inni 20 albo nawet 50. Rozpamiętują. Człowiekowi zajętemu rozpamiętywaniem teraźniejszość przechodzi koło nosa”. I tak naprawdę nie żyje NIGDY!

Czas, najwyższy czas przestać pielęgnować wspomnienia, a mocniej, jeszcze bardziej zdecydowanie myśleć o dziś.  Mędrcy mówią, i mówią słusznie , że to wszystko co mamy. Bo przecież to co było to było, jest jak projekcja snu; to co będzie nie istnieje; jest tylko ta chwila; właśnie ten moment, w którym deszcz uderza o szybę; wiatr wybiega zza zakrętu, zawija pętlę w moim uchu; a czarny smak kawy gryzie mnie w język.
I tak ma być.


Zobacz również

2 komentarze:



  1. Uwielbiam Cię Kobieto:)!!!!

    napisał: Gość: AgnieCHA: !, pc-081-122.sti.net.pl 2012/01/05 12:55:55



    "wiatr wybiega zza zakrętu"... Cudne:)

    napisał: sowa_nie_sowa 2012/01/05 18:25:46

    Życzę ci samych pieknych dobrych chwil:)
    Mam nadzieję, że uda mi się tu wrócić bo czas ostatnio nei dawał mi żadnych szans:/
    Pozdrawiam:)

    napisał: ses-ame 2012/01/08 14:13:27

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki!
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i łaskawości od czasu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)