Tylko TU

/
0 Komentarzy
Jak szybko zmienia się świat i punkt widzenia; jak diametralnie inne jest życie kiedy dodać do niego nowy element jakim jest dziecko.
Jeszcze niedawno pisałam o przelewającym się leniwie przez palce czasie, teraz czas "dzieje się" jak wartka rzeka i mija niewiadomo kiedy.
Na moje sprawy i mój egoizm na razie nie ma miejsca - całą przestrzeń zajmuje malutki chociaż pełnoprawnie rozdymający się w mieszkaniu egoizm mojej córeczki, która nie zna jeszcze słowa „nie” i „za chwilę”.
Dziś w bezcennej chwili dla siebie, otworzyłam na chybił trafił książkę -  wykład o empatii OSHO i przeczytałam:
„Masz w sobie ziarno, z którego wyrośnie przyszłość. Tak samo jak masz w sobie całą przeszłość, masz również całą przyszłość. Ten moment jest wszystkim, ty jesteś wszystkim.”
Piękne przesłanie na melancholijny letni wieczór, w którym czuć już oddech jesieni.
Na razie bądźmy TU.TU jest wszystkim.  I to jest w życiu piękne.


Zobacz również

Brak komentarzy:

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)