Fotograficzne podsumowanie 2009 r.

/
3 Komentarzy
Dla mnie to był dobry rok. Wiele słodkich dni, miseczka smuteczków, kilka błędów, cóż życie. Na koniec roku, jak wisienka na torcie cudowna wiadomość: będę MAMĄ:) Szykują się więc wakacyjne zmiany i wiele zupełnie nowych doznań i chwil.
Podsumowując, przeglądałam zdjęcia, kilka wybieram, niech będą moim podpisem pod tym minionym już prawie 2009:


Wiatr we włosach na Maderze:) 


Samolot nad oceanem 

I takie mosty prowadzą przez życie 

 

 

 




Zobacz również

3 komentarze:

  1. Gratulacje!!! A wiesz, że się coś domyślałam po którymś z Twoich wpisów, że to może być to:)
    I Ty taką wiadomość nazywasz wisienką na torcie?;)

    napisał: sowa_nie_sowa 2009/12/31 11:26:14

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisienką bo na koniec dobrego roku i z racji na aktualne rozmiary "wiadomości" :) Dziękuję i pozdrawiam!

    napisał: 2009/12/31 11:58:46

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podsumowanie, zainspirowało mnie do zrobienia swojego :))

    everydayitry.blox.pl/2010/01/Goodyear-2009.html

    Happy New Year 2010 ! :))

    napisał: everydayitry 2010/01/02 12:40:16

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze są dla mnie bardzo cenne. Zostaw znak, że byłeś, podziel się swoim doświadczeniem, pamiętaj o empatii.
Komentarze są moderowane.
Dziękuję :)